A már emlegetett EU-s pályázatíró és projektmenedzseri képzés keretében a legújabb feladat a saját szervezet (jelen esetemben a vállalkozás) SWOT-jának elkészítése. Bár jónéhányszor előjött ez már tanulmányaim, munkálkodásom során, saját magamra még sosem alkalmaztam. Elkezdtem rajta gondolkodni, pl. hogyan is jelenítem meg a piacon a vállalkozást, milyen eszközöket használok, honlap stb., dehát nincs ilyen, úgyhogy gyengeség. Viszont ma megint belefutottam egy olyan ügybe, ami az eddigi ismeretségi körömön keresztül, de azon kívülről jutott el hozzám, utazási iroda technológiai fejlesztése, informatikai eszközbeszerzéshez pályázatírás, ilyesmi. Úgyhogy mégiscsak van egy erős S a piaci jelenlét mellett, ráadásul a sokszor elcsépelt, word-of-mouth szindróma alapján, amivel egy alig megtalálható honlap, netán hirdetés stb. hatékonysága messze felülmúlható...
Így emelkedjek felül minden kihíváson...
No comments:
Post a Comment