Olyan nagyon eget rengető dolog a napokban nem történt, az ajánlataim küzdenek magukért, illetve a jövő héten Pécs is bekerül a látókörömbe, ráadásul egy újabb szinten - ezúttal régiós szinten kellene dolgozni, ami az eddigi helyi, tájegységi előkészítő munkálatok után a plafon, tekintettel arra, hogy az országos szintet kihagynám - pontosabban meghagynám az illetékes miniszternek... Az így kicsit pihisebbé váló napok azonban kitűnően kitölthetők: a háttérben ugyanis az otthoni munkaállomás környéke egyre kaotikusabb képet kezd mutatni, a céges papírok, szakmai anyagok és a - nem lebecsülhető méretű - egyéb dolgok kicsit szervezetlenül keresik helyüket. Ráadásul a papír nélküli iroda - iránti vágy - átgondolásra késztet a tárolást illetően is: sok szakmai anyagot cd-n, gépen vagy ne adj' isten interneten kellene tárolni, ki sem kellene nyomtatni, viszont itt meg könyvtárstruktúra alkotás, elnevezés stb. szintén feladat. Ugyan elsőre nyafogásnak tűnik, végülis a minisztériumi akárhány szintű és szerteágazó könyvtárak után ez szimpla, de mégiscsak jó lenne valami hosszútávú és - és koptassuk tovább a kifejezést - fenntartható rendszert kialakítani.
De legalább költség vonalon tisztázódni látszik a kép, havi 10.000 HUF nettó a könyvelő + a vidéki utak néhány ezer HUF-os költségei viszonylag kiszámíthatóan képezik a fixed cost kategóriát, míg a variable cost - mily meglepő - erősen változó lehet, bár számos elsőkörös beruházáson túl vagyok. ( Tényleg, olyat nem tud valaki, ahol egy siklóernyős cucc elszámolható?...)
Ez persze nem is árt, mert bár egészen jók a kilátások, azért nem ez az a helyzet, amikor a legnagyobb kiköltekezést meg kell tenni...
Továbbá tegnap, egy kellemes borozós pizzaesten ismételten kiderült, hogy a volt kollégák is, sokféle, sőt néhány újabb hasznos ismerettel rendelkeznek - tehát olyanokkal, amivel én nem... -, tehát kapcsolat nem tűnik el, csak átalakul...
No comments:
Post a Comment